Κυριακή, 18 Μαΐου 2008

Η Μαντόνα στην Ελλάδα

Θέμα ημερών η επίσημη ανακοίνωση της συναυλίας της βασίλισσας της ποπ το Σεπτέμβριο στο ΟΑΚΑ

Τoo good to be true. Οντως, είναι απίστευτο για να είναι αληθινό. Μοιάζει σαν ψέμα. Κι όμως, η Madonna αυτή τη φορά καταφθάνει στην Ελλάδα με τη νέα περιοδεία της που «κολλάει» και έχει γεύση καραμέλας. Η είδηση έρχεται κατευθείαν από τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας Live Nation και θέλει, ανεπίσημα για τη ώρα, τη «βασίλισσα της ποπ» να εμφανίζεται, επιτέλους, για πρώτη φορά στην Αθήνα, στο Ολυμπιακό Στάδιο. Είναι απλώς θέμα ημερών η ελληνική ημερομηνία να «ανέβει» οριστικά, χωρίς τα «βάζω βγάζω» που μοίρασαν καρδιοχτύπια στους φαν, στο site της διοργανώτριας εταιρίας. Εχουν μείνει οι λεπτομέρειες. Η Μadonna αναλαμβάνει την παραγωγή του δαπανηρού σόου, οι εγκαταστάσεις του χώρου κρίθηκαν κατάλληλες και η ημερομηνία έχει οριστεί για τις 27 Σεπτεμβρίου.

Ο ελληνικός σταθμός της νέας παγκόσμιας περιοδείας της Madonna με τίτλο «Sticky & Sweet Your» έπαιξε από την πρώτη κιόλας στιγμή. Οταν πριν από μερικές ημέρες, όπως είχαμε γράψει, μαζί με την ανακοίνωση του πρώτου σκέλους της περιοδείας, η Αθήνα μαζί με το Ζάγκρεμπ και τη Μαδρίτη εμφανίστηκαν στο επίσημο site της Live Nation. Ως διά μαγείας οι τρεις ημερομηνίες εξαφανίστηκαν και ξαναεμφανίστηκαν, σαν κάποιος να έπαιζε μαζί μας κρυφτό, με τους φαν να φτάνουν στα όρια νευρικής κρίσης. Τελικά μόνο τυχαίο δεν ήταν. Πολύ σύντομα αναμένεται να ανακοινωθεί το πλήρες πρόγραμμα της τουρνέ. Δεν είναι πάντως λίγοι οι Ελληνες θαυμαστές που αμέσως κατέστρωσαν σχέδια για να τη δουν live στο Βερολίνο (28/8), στη Ρώμη (6/9) και στο Λονδίνο (11/9). Να που για πρώτη φορά θα έχουμε ακυρώσεις σε πτήσεις και ξενοδοχεία.

Γεγονός της χρονιάς

Κάθε φορά που βγαίνει στο δρόμο η Madonna είναι το γεγονός της χρονιάς. Μιλάμε άλλωστε για απίστευτα και εντυπωσιακά shows με όλη τη σημασία της λέξης. Πριν από δύο χρόνια η «Confessions Tour» αναδείχτηκε η πιο εμπορική περιοδεία όλων των εποχών από γυναίκα τραγουδίστρια. Για του λόγου το αληθές, την παρακολούθησαν 1,2 εκατομμύρια θεατές με εισπράξεις που ξεπέρασαν τα 260 εκατ. δολάρια. Τώρα, με τη «Sticky & Sweet Tour», για την προώθηση του νέο της άλμπουμ «Hard Candy» που πήγε νούμερο ένα σε 36 χώρες, η ντίβα της ποπ εγκαινιάζει τη συνεργασία της με τη Live Nation. Ως γνωστόν, τον περασμένο Οκτώβριο υπέγραψε 10ετές συμβόλαιο-μαμούθ ύψους 120 εκατομμυρίων δολαρίων. Με αφετηρία το Κάρντιφ της Ουαλίας στις 23 Αυγούστου η περιοδεία θα σταθμεύσει στην Ευρώπη. Στη συνέχεια έχουν σειρά η Βόρεια Αμερική, το Μεξικό και η Βραζιλία το Δεκέμβριο.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: