Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Η Θεσσαλονίκη με τα μάτια ενός νότιου....




Κάθε φορά που ανεβαίνω στη Θεσ/νίκη κάτι σπάει μέσα μου...

Η άναρχη κυκλοφορία και στάθμευση των αυτοκινήτων, η εξάπλωση της πόλης στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, οι ρυθμοί λειτουργίας των ανθρώπων της έγιναν κι εδώ εξοντωτικοί, η ...
πολυπολιτισμικότητά της ...., τι να πω, κάτι δεν μου "κάθεται καλά"!

Γνώρισα κι αγάπησα αυτή την πόλη για τον ερωτισμό της, για τα αξιοθέατά της, την έκθεση, για τους ανθρώπους της πάνω απ' όλα. Όλα μαζί τείνουν να σβήσουν, και μόνο μερικά ασήμαντα σημεία, μερικές γωνιές της, μερικά ψήγματα ανθρώπων και εικόνων μένουν για να μου τη θυμίζουν.....

Προσπάθησα πάλι μια φορά με το φακό μου να βρω μνήμες για το μέλλον....


κείμενο και φωτό του
bilsot

περισσότερο φωτογραφικό υλικό στο http://bilsot1.blogspot.com/ ,που είναι το blog μου με της φωτογραφίες. επίσης με κλικ στο κείμενο πιο πάνω στις επιλεγμένες ενότητες

Δεν υπάρχουν σχόλια: