...που παρουσιάστηκε χθες βράδυ 2-9-2009 στο ΓΛΥΠΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΙΞΩΝΗΣ της Γλυφάδας, ήταν για τους θεατές μια απολαυστική βραδιά κάτω από την ολόγιομη Σελήνη με παρέα της την Αφροδίτη σε ...απόσταση αναπνοής!
Όμως, με όλο το σεβασμό και την εκτίμηση στο πρόσωπο του ανθρώπου και του "υποκριτή" - κι όχι ηθοποιού, όπως ο ίδιος δήλωσε - Θύμιου Καρακατσάνη, η Λυσιστράτη του ήταν κουρασμένη και γερασμένη. Ο μοναδικός στο είδος του Αριστοφανικός ερμηνευτής παρουσίασε μια -ας μου επιτραπεί η έκφραση - "ξεπεσμένη γριά" Λυσιστράτη, που δύσκολα έσερνε τα πόδια της και κόλλαγε στις ατάκες της.
Η σύγκριση με άλλες παραστάσεις και δη με την επιτυχία της Ρένας Λουιζίδου το 2007 σε μια τσαχπίνα, ζωντανή, σπιρτόζα, σύγχρονη Λυσιστράτη, ήταν εις βάρος της δυσκίνητης, κουρασμένης, γερασμένης και αδικαιολόγητα αθυρόστομης χθεσινής - έστω κι αν ο Αριστοφάνης είναι Ο αθυρόστομος αρχαίος κωμωδιογράφος κι ο Καρακατσάνης O διαχρονικός Αριστοφανικός ερμηνευτής!
Ο Στάθης Ψάλτης ήταν ο γνωστός σπιρτόζος και πάντα ταλαντούχος ηθοποιός, που πάνω του όλοι οι ρόλοι γίνονται παιχνιδάκι του κορμιού και της φωνής του!
Οι λοιποί, άξιοι σε ρόλους που λίγο επηρέαζαν την παράσταση, που έδωσαν όμως όλο το διατιθέμενο ταλέντο τους, το ανάλογο για τη βραδιά και το θέατρο. Ειδική μνεία στο χορό και τα χορικά με την κίνησή τους, που ήταν από τα καλύτερα που έχουν γίνει στο συγκεκριμένο έργο.
Την παράσταση έσωσε ο Επίλογος φτιαγμένος και ειπωμένος στην παρουσίαση των συντελεστών της παράστασης από τον Θ. Καρακατσάνη. Εκεί ο εύστροφος και πάντα ακριβολόγος "σάρωσε" με τις παρατηρήσεις, τις κρίσεις και τις εύστοχες βολές του κατά "παντός του επιστητού".
παρατηρήσεις για γκρίνια:
η παράσταση άρχισε με μισή ώρα καθυστέρηση, μέχρι οι κάθε λογής επίσημοι να αφιχθούν και σφίξουν τα χέρια αυτών, που κάθε μέρα τα σφίγγουν μερικές ...δεκάδες φορές!
τα μεγάφωνα ήταν πάρα πολύ δυνατά και νόμιζες πως παρακολουθούσες παράσταση στο ...Δελφινάριο κι όχι αρχαία κωμωδία!
ενώ η προσκλήσεις έγραφαν ώρα έναρξης 20.30, πολλοί εξακολουθούσαν να έρχονται και μετά τις ...21.10 !!!!
μια αποστροφή του λόγου του Θ. Καρακατσάνη κι ένα ...αστειάκι του περί του ότι "ο πολιτισμός πληρώνεται και καλό ήταν να υπήρχε εισιτήριο για την παράσταση" και " δώστε και κάτι στην έξοδο" έχουν και τον αντίλογό τους.
Αν δεν κάνω λάθος, στην Αρχαία Αθήνα οι παραστάσεις ήταν υποχρέωση των χορηγών. Όσο για τη σημερινή Ελλάδα ελάχιστη χορηγία - και με τα χρήματα άλλωστε των Φορολογούμενων Δημοτών - είναι οι καλοκαιρινές πολιτιστικές εκδηλώσεις των τοπικών Αρχών !!!!!
οι φωτογραφίες και το κείμενο είναι του bilsot
Όμως, με όλο το σεβασμό και την εκτίμηση στο πρόσωπο του ανθρώπου και του "υποκριτή" - κι όχι ηθοποιού, όπως ο ίδιος δήλωσε - Θύμιου Καρακατσάνη, η Λυσιστράτη του ήταν κουρασμένη και γερασμένη. Ο μοναδικός στο είδος του Αριστοφανικός ερμηνευτής παρουσίασε μια -ας μου επιτραπεί η έκφραση - "ξεπεσμένη γριά" Λυσιστράτη, που δύσκολα έσερνε τα πόδια της και κόλλαγε στις ατάκες της.
Η σύγκριση με άλλες παραστάσεις και δη με την επιτυχία της Ρένας Λουιζίδου το 2007 σε μια τσαχπίνα, ζωντανή, σπιρτόζα, σύγχρονη Λυσιστράτη, ήταν εις βάρος της δυσκίνητης, κουρασμένης, γερασμένης και αδικαιολόγητα αθυρόστομης χθεσινής - έστω κι αν ο Αριστοφάνης είναι Ο αθυρόστομος αρχαίος κωμωδιογράφος κι ο Καρακατσάνης O διαχρονικός Αριστοφανικός ερμηνευτής!
Ο Στάθης Ψάλτης ήταν ο γνωστός σπιρτόζος και πάντα ταλαντούχος ηθοποιός, που πάνω του όλοι οι ρόλοι γίνονται παιχνιδάκι του κορμιού και της φωνής του!
Οι λοιποί, άξιοι σε ρόλους που λίγο επηρέαζαν την παράσταση, που έδωσαν όμως όλο το διατιθέμενο ταλέντο τους, το ανάλογο για τη βραδιά και το θέατρο. Ειδική μνεία στο χορό και τα χορικά με την κίνησή τους, που ήταν από τα καλύτερα που έχουν γίνει στο συγκεκριμένο έργο.
Την παράσταση έσωσε ο Επίλογος φτιαγμένος και ειπωμένος στην παρουσίαση των συντελεστών της παράστασης από τον Θ. Καρακατσάνη. Εκεί ο εύστροφος και πάντα ακριβολόγος "σάρωσε" με τις παρατηρήσεις, τις κρίσεις και τις εύστοχες βολές του κατά "παντός του επιστητού".
παρατηρήσεις για γκρίνια:
η παράσταση άρχισε με μισή ώρα καθυστέρηση, μέχρι οι κάθε λογής επίσημοι να αφιχθούν και σφίξουν τα χέρια αυτών, που κάθε μέρα τα σφίγγουν μερικές ...δεκάδες φορές!
τα μεγάφωνα ήταν πάρα πολύ δυνατά και νόμιζες πως παρακολουθούσες παράσταση στο ...Δελφινάριο κι όχι αρχαία κωμωδία!
ενώ η προσκλήσεις έγραφαν ώρα έναρξης 20.30, πολλοί εξακολουθούσαν να έρχονται και μετά τις ...21.10 !!!!
μια αποστροφή του λόγου του Θ. Καρακατσάνη κι ένα ...αστειάκι του περί του ότι "ο πολιτισμός πληρώνεται και καλό ήταν να υπήρχε εισιτήριο για την παράσταση" και " δώστε και κάτι στην έξοδο" έχουν και τον αντίλογό τους.
Αν δεν κάνω λάθος, στην Αρχαία Αθήνα οι παραστάσεις ήταν υποχρέωση των χορηγών. Όσο για τη σημερινή Ελλάδα ελάχιστη χορηγία - και με τα χρήματα άλλωστε των Φορολογούμενων Δημοτών - είναι οι καλοκαιρινές πολιτιστικές εκδηλώσεις των τοπικών Αρχών !!!!!
οι φωτογραφίες και το κείμενο είναι του bilsot
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου