Τρίτη, 31 Μαΐου 2011

Αγαπητοί Φίλοι, η Θεσσαλονίκη πάει Αθήνα!
31.5.2011, 7μ.μ., Ianos Cafe, Σταδίου 24 Αθήνα // "Λόγια Γυμνά" εκδ. Θερμαικός
Σας περιμένω! // Σίσσυ Σιγιουλτζή-Ρουκά // mob. 6975904046.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ -  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Παρουσίαση του βιβλίου «Λόγια Γυμνά»
της Σίσσυς Σιγιουλτζή-Ρουκά στον ΙΑΝΟ (Σταδίου 24, Αθήνα).

Οι εκδόσεις ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ παρουσιάζουν το βιβλίο της Σίσσυς Σιγιουλτζή - Ρουκά «Λόγια Γυμνά», την Τρίτη 31 Μαΐου 2011, στις 19.00, στο café του Βιβλιοπωλείου IANOS (Σταδίου 24). Θα μιλήσουν ο οικονομολόγος Θάνος Νιφόρος, ο δικηγόρος Ανδρέας Παλευρατζής, η δημοσιογράφος Ματίνα Νταλλαρή. Video – αφήγηση: Αχιλλέας Τριανταφυλλίδης, Μαριάννα Τσαμακδά, επιχειρηματίες. Συντονίζει η Ελένη Ταγωνίδη - Μανιατάκη, αντιπρόεδρος του Μανιατακείου Ιδρύματος και λογοτέχνης.


Ένα λογοτεχνικό βιβλίο σε πρώτο πρόσωπο, που αγγίζει τις πιο βαθιές πτυχές της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης και δη της γυναικείας. Λόγια γυμνά. Μια απόδραση. Ωμά, αισθησιακά. Το κορμί χάνεται στο νου. Η ψυχή κλυδωνίζεται στου πόθου τη δίνη. Η σκέψη αιχμαλωτίζεται στην κάψα του σώματος.  Μέρη απόκρυφα ξεγυμνώνονται λυσσασμένα. Μια γυναίκα. Παρθένα. Κολασμένη. Τιμωρός. Αθώα, διεστραμμένη. Η ροδαλή ηλικία των 15, άγουρη στα 18, βάφεται κόκκινη στα 21, λάβα χύνεται στα 30. Η αγωνία γίνεται βάσανο. Ο ιδρώτας σβήνει κάθε ίχνος υπομονής. Η σάρκα ξεσκίζεται. Μια κραυγή. Αχόρταγα συναισθήματα. Αιώνιες αναμνήσεις.  Αυτοτελείς εξομολογήσεις παθιασμένων γυναικών. Μοιραία συναισθήματα. Αποκαλυπτικές μαρτυρίες γένους θηλυκού. Βιωματικές φωνές πόθου.

Η συγγραφέας, Σίσσυ Σιγιουλτζή-Ρουκά, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και είναι προικισμένη με πολυπολιτισμικές ρίζες, διακριτές στο γράψιμο της. Είναι μέλος της Ένωσης Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος, υποψήφια διδάκτωρ του ΑΠΘ, κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών και απόφοιτος του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ. Έζησε και εργάστηκε στο εξωτερικό, μιλάει και γράφει στη Γαλλική, Αγγλική, Ιταλική και Βουλγαρική γλώσσα. Σήμερα, ζει παντρεμένη στη Θεσσαλονίκη και είναι στέλεχος μεγάλου Ομίλου Εταιρειών Υγείας.  Το βιβλίο «Λόγια Γυμνά» αποτελεί το πρώτο της συγγραφικό έργο.  Η ίδια διατηρεί το  λογοτεχνικό blog www.logiagymna.blogspot.com

Έ γ ρ α ψ α ν    γ ι α    τ ο    β ι β λ ί ο :

«Σε συνεπαίρνει, σε απορροφά, σε οδηγεί σε δρόμους ονειρικούς, γεμάτους ανθρώπινους χαρακτήρες...
βιβλίο - έκπληξη
, "ενσάρκωση της ψυχής του πνεύματός της"...
γεμάτα λυρισμό, αισθησιασμό, αλλά και απλότητα για "ν' αφήσει πίσω της ένα χνάρι...
γι' αυτούς που θα 'ρθουν"...έχει μέσα της το συγγραφικό "δαιμόνιο".»
Φώτης Σιούμπουρας, Κόσμος ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.

«Ένα βιβλίο που αγγίζει τις πιο βαθιές πτυχές της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης και δη της γυναικείας.»
 
www.protothema.gr
, κα Ματίνα  Νταλλαρή, Aρχισυντάκτρια.

«Είναι απλά ό,τι καλλίτερο μου έχουν ποτέ στείλει στη δουλειά!»
Παναγιώτης  Χριστόπουλος, Διευθυντής Σύνταξης,  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ GK "GENTLEMEN"
received-stuff.blogspot.com  &  popoculture.blogspot.com
«Ένα βιβλίο που πρέπει να γίνει (να κάνετε) Best Seller.»
Άρης Δημοκίδης, Συγγραφέας, Συντάκτης
LIFO MAGAZINE - "bitsandpieces"
 
«Ένα καράβι που μας ταξιδεύει στις θάλασσες της ζωής, της αγάπης, της φιλίας,
των ανθρωπίνων σχέσεων, της ελληνικής πραγματικότητας αλλά πάνω και πριν απ' όλα του έρωτα! 
Ξεχωριστή κατάθεση ψυχής και καρδιάς.» 
Νεκτάριος Παπασπύρου, Συντάκτης  http://books.matia.gr

 
 -  -  -  -  -



Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011

ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

ΠΟΝΤΟΣ: ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ


Η εξόντωση των Ποντίων και όλων των άλλων λαών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, οι οποίοι δεν ήταν Τούρκοι, άρχισε από την εποχή του Β' Γερμανικού Ράιχ, όταν ο Κάιζερ Β', έθεσε υπό την προστασία του την Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Το 1908, οι Νεότουρκοι, φορέας του παντουρκισμού, με Γερμανούς συμβούλους αναλαμβάνουν την....
εξόντωση των Ελλήνων και των Αρμενίων. Μόνον όσοι αλλαξοπιστούν και προσαρμόζονται στην νέα τάξη πραγμάτων, μόνον αυτοί έχουν το δικαίωμα ζωής. Έτσι οι αγροτικοί πληθυσμοί υποφέρουν από αβάστακτες φορολογίες και γίνονται Μουσουλμάνοι για να σώσουν τη ζωή τους.

Το 1914 ο πληθυσμός (Άνω και Κάτω Αμισσού, 37 χωριά) υπολογίζεται σε 20.000 Έλληνες περίπου. Σε εκείνα τα χωριά, στον πόλεμο του 1914-1918, θα δημιουργηθεί και θα δράσει ένα αντάρτικο, καταπληκτικό, αν λογαριάσει κάποιος τις δυσκολίες του.

Το εγκληματικό όργιο της νεοτουρκικής συμμορίας, ιδιαίτερα ο Εμβέρ είχε ασχοληθεί με την εξόντωση των Ελλήνων , του πρώτου «διωγμού» με τον «λευκό θάνατο»( στις εξοντωτικές πορείες του εσωτερικού ) των Ελλήνων , ιδιαίτερα του Πόντου κατά την διάρκεια του Πρώτου Πολέμου (1914-1918). Χιλιάδες Ελλήνων εξοντώθηκαν με τον λευκό θάνατο (πορείες και τάγματα εργασίας). Έγραψαν πολλοί Πόντιοι ιστορικοί, όπως οι Π. Τριανταφυλλίδης, Δ. Αποστολίδης-Ιωακείμ Σάλτσης.

'Ολοι όσοι έγραψαν για τις εξοντώσεις των Ελλήνων , την έμπνευση την αποδίδουν στους Γερμανούς οργανωτές του τουρκικού στρατού. Ιδιαίτερα στους Φον Ντερ Γκολτς και Λίμαν Φον Σάντερς. Οι Γερμανοί κατέστρωσαν ένα δεκαετές πρόγραμμα εξοντώσεως. Η εφαρμογή, σε κάθε ευκαιρία, σταδιακά.

Το χρονικό εξοντώσεως των Ποντίων είναι ατελείωτο: Στην Μπάφρα, από 6270 γυναικόπαιδα και γέροντες σώθηκαν 2000 περίπου, οι πλείστοι των οποίων υπέκυψαν από εξανθηματικό τύφο. Μαζί τους 150 παιδιά του ορφανοτροφείου, στην πορεία του θανάτου προς την Μαλάτεια άντεξαν από τα 150 παιδιά τα 20.

Τον Ιούλιο του 1921 στις περιφέρειες Τραπεζούντας, Σουρμένων, Ριζούντος, εκτόπισαν όλο τον ανδρικό πληθυσμό από 15-60 ετών .Στην πορεία κατέσφαξαν τους περισσότερους, οι δε υπόλοιποι πέθαναν από
τις κακουχίες και τους βασανισμούς.

Στην Κερασούντα από 14.000 σώθηκαν μόνο 4.000 γυναικόπαιδα. Στην , Οινόη ο Οσμάν διέπραξε όσα και στην Κερασούντα. Στην Σαμψούντα ξεκληρίστηκαν όλοι οι Έλληνες με τις λευκές πορείες θανάτου. Ενδεικτικά αναφέραμε τα παραπάνω παραδείγματα.

Από το 1915 έως το 1924 δολοφονήθηκαν 353.000 Έλληνες του Πόντου. Αν προσθέσουμε και 700.000 Έλληνες της Ιωνίας, που δολοφονήθηκαν από τον τουρκικό στρατό, φθάνουμε στον αριθμό 1.050.000. Οι θηριωδίες των Τούρκων είναι αναρίθμητες (1921-1922), αποτελούν όμως απόδειξη του εξοντωτικού προγράμματος του Κεμάλ.

Εμείς οι Νεοέλληνες τι κάνουμε για να τους τιμούμε;

Χορεύαμε ζεϊμπέκικο και κάναμε κουμπαριές; Καταθέταμε στεφάνια στο μαυσωλείο του μεγαλύτερου σφαγέα του ελληνικού γένους (βλ. Γ. Παπανδρέου και Κ. Καραμανλής )του Κεμάλ Ατατούρκ; Προσπαθούμε να εισάγουμε την κοσμική Τουρκία, τους απόγονους του Κεμάλ Ατατούρκ, άνευ όρων στην οικογένεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όταν άλλες Ευρωπαϊκές χώρες είναι πολέμιοι μιας τέτοιας εισόδου; Δεν τολμούμε να επεκτείνουμε τα 6 μίλια των χωρικών μας υδάτων σε 12 μίλια γιατί μας απειλούν με casus belli ( αιτία πολέμου ); Δεν τολμούμε να ανακοινώσουμε την Ελληνική ΑΟΖ ( Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη);

Είναι η μοίρα φαίνεται αυτού του τόπου να κυβερνιέται από μικρόψυχους και ανίκανους πολιτικούς. Γιατί δεν είναι δυνατόν να μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι κάθε 25-35 χρόνια έχουμε και μια Εθνική καταστροφή. Μετά τη Γενοκτονία των Ποντίων και την Μικρασιατική καταστροφή, έρχονται τα Σεπτεμβριανά στην Πόλη το 1955. Το 1974 νέα Εθνική καταστροφή στην Μαρτυρική Μεγαλόνησο. Πριν λίγα χρόνια την τραγωδία των Ιμίων , που καθιστούν πλέον γκρίζα ζώνη την βραχονησίδα. Αμφισβητούν πλέον την κυριαρχία μας στο Καστελόριζο, στο Αγαθονήσι και στο Φαρμακονήσι.

Δεν είναι όμως μόνο τα παραπάνω.

Χάνεται το όνομα της Μακεδονίας μας, οι Αλβανοί εγείρουν εδαφικές διεκδικήσεις στην Ελληνική 'Ήπειρο, αμφισβητείται η Ελληνικότητα της Θράκης με περίεργες κινητοποιήσεις διπλωματών και πολιτικών της γείτονας χώρας, δημιουργείται αυτονομιστικό κίνημα της Κρήτης.

Η πατρίδα χάνεται, η χώρα βυθίζεται σε βαθειά πολύπλευρη κρίση και ημείς άδομεν.

Υποχρέωση όλων μας είναι η επαγρύπνηση, η καθημερινή ανησυχία μας και η αντίδρασή μας για όλα αυτά που πρόκειται να συμβούν, πριν συμβούν.
ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΑΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΟΠΟ ! ! !

ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥΣ Η ΜΝΗΜΗ ! ! !
Αποστόλου Παναγιώτης
Οικονομολόγος
 
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΒΙΣΑΛΤΗΣ

Κυριακή, 1 Μαΐου 2011

όπως κάθε χρόνο στο Ελληνικό.....

...το μεγάλο πανηγύρι των Ποντίων 
στη κεντρική πλατεία των Σουρμένων
είναι μία από τις μεγαλύτερες πολιτιστικές εκδηλώσεις των  
Αξέχαστων Πατρίδων 
και της συνεχούς ανανέωσης των πολιτιστικών δρώμενων .