Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2010

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ.....

Photoshopιά

Απάντηση προς το περιοδικό «Focus»: Sorry, αλλά εσείς αρχίσατε πρώτοι!

Photoshop χουλιγκανιά έδωσες; Photoshop χουλιγκανιά θα λάβεις!*
To artwork της εικόνας έχει γίνει από τον Μάκη Ανασιάδη και έχει 
δημοσιευθεί στο «Πρώτο Θέμα»
To artwork της εικόνας έχει γίνει από τον Μάκη Ανασιάδη και έχει δημοσιευθεί στο «Πρώτο Θέμα»
*Σημείωση:
Προσοχή! Η χειρονομία απευθύνεται επίσης σε:
  • Όσους αγανακτούν με την περιφρόνηση που μας δείχνουν οι Γερμανοί, ξεχνώντας επιλεκτικά την περιφρόνηση που έδειχναν οι ίδιοι στον εαυτό τους όταν στέκονταν στην ουρά του βουλευτικού γραφείου για να βολευτούν σε μια θεσούλα
  • Όσους νιώθουν ταπεινωμένοι από το εξώφυλλο του Focus και όχι από το γεγονός ότι απαντάει δημόσια στους Γερμανούς ο Γιώργος Τράγκας.
  • Αυτούς που θυμούνται κάθε φορά ότι οι έλληνες γέννησαν τη δημοκρατία, αλλά αγνοούν τη συνέχεια: Οτι χρησιμοποίησαν τη δημοκρατία για να έχουν μια ψήφο να ανταλλάξουν με τον διορισμό τους.
  • Όσους ιδιοκτήτες Cayenne κηρύσσουν με πάθος το μποϊκοτάζ στα γερμανικά προϊόντα!
  • Αυτούς που θεωρούν ότι «Ελληνας γεννιέσαι και δεν γίνεσαι», κολακεύοντας έτσι τον κάθε ηλίθιο που πιστεύει ότι χωρίς να καταφέρει τίποτα στη ζωή του, δικαιούται να είναι περήφανος (χωρίς να χρειαστεί καν να μάθει ότι το «γεννιέσαι» γράφεται με δύο «ν»)
  • Όσους υπερασπίζονται τα Εθνικά σύμβολα και δεν αισθάνονται προσβεβλημένοι από τη φράση «Η Ευρώπη υποκλύθηκε στην Ελληνίδα Καρυάτιδα, Ελενα Παπαρίζου στην Eurovision».
  • Όσους «απόγονους του Ικτίνου και του Καλλικράτη», έχουν ταράξει το αυθαιρετάκι τους στο πανοσήκωμα.
  • Σε όσους κλάνουν πάνω στην ιστορία της κατοχικής αντίστασης, εξαργυρώνοντάς την με αποζημιώσεις που θα φαγωθούν σε μερικούς διορισμούς και υπερτιμολογήσεις ακόμα, πριν επιστρέψουμε στα ιδια (a la maniere «Σχεδίου Marshall»)
  • Όσους μου κάνουν την ίδια ακριβώς χειρονομία κάθε φορά που παρκάρουν το «ανεξόφλητό» τους πάνω στη διαχωριστική γραμμή των θέσεων στα parking, δείχνοντάς μου ότι το «εγώ» τους είναι πιο σημαντικό από το «εμείς».
αντιγραφή από το     
http://www.nikos-zachariadis.org/gallery/


Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2010

The Parthenon

parthenon

About the Parthenon

The Parthenon stands proudly as the centerpiece of Centennial Park, Nashville's premier urban park. The re-creation of the 42-foot statue Athena is the focus of the Parthenon just as it was in ancient Greece. The building and the Athena statue are both full-scale replicas of the Athenian originals.
Originally built for Tennessee's 1897 Centennial Exposition, this replica of the original Parthenon in Athens serves as a monument to what is considered the pinnacle of classical architecture. The plaster replicas of the Parthenon Marbles found in the Naos are direct casts of the original sculptures which adorned the pediments of the Athenian Parthenon, dating back to 438 B.C. The originals of these powerful fragments are housed in the British Museum in London.
The Parthenon also serves as the city of Nashville's art museum. The focus of the Parthenon's permanent collection is a group of 63 paintings by 19th and 20th century American artists donated by James M. Cowan. Additional gallery spaces provide a venue for a variety of temporary shows and exhibits.
The Parthenon is open year round Tuesday - Saturday, 9:00 - 4:30.  Additional hours during June, July & August: Sundays, 12:30 - 4:30 p.m. The Parthenon will be closed on July 4, Labor Day, the Thursday & Friday of Thanksgiving week, Christmas Eve, Christmas Day and New Year's Day. Admission: Members free; Adults - $6.00; Children 4-17 - $3.50 (under 4 free); Seniors 62+ - $3.50.Phone number 615-862-8431

από το :   http://www.nashville.gov/ 
 την επίσημη ιστοσελίδα της πόλης NASHVILLE των ΗΠΑ 


σχόλιο : 
              Εκείνοι έχουν ΟΛΟΚΛΗΡΟ ομοίωμα του Παρθενώνα και το λειτουργούν σαν μουσείο και πολιτιστικό κέντρο.....
               
               Εμείς λέμε τα "ΓΛΥΠΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ" ......"Ελγίνεια"  !!!!!   ή   "τα μάρμαρα του Παρθενώνα"   !!!!!  

ώστε να ΜΗ γνωρίζουμε ποιος τα δημιούργησε , αλλά και υποτιμητικά να αναφερόμαστε στο υλικό κι ΟΧΙ στο πρωτότυπο καλλιτέχνημα.
του bilsot

Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2010

ΤΑ ΘΕΑΤΡΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Τη ζοφερή κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους της τριτοκοσμικής Αθήνας με τους 150.000 και πλέον παράνομους μετανάστες, τους χιλιάδες λαθραίους μικροπωλητές, τις στρατιές ανέστιων που συνωστίζονται στα συσσίτια του Δήμου και την πορνεία που έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις περιέγραψε χθες χρησιμοποιώντας τα πλέον μελανά χρώματα ο δήμαρχος της πόλης, Νικήτας Κακλαμάνης. Στην εικόνα αυτή, που δεν συμβαδίζει με εκείνη μιας ευρωπαϊκής πρωτεύουσας, έρχονται να προστεθούν τα ναρκωτικά που κάνουν κυριολεκτικά θραύση κυρίως μεταξύ των νέων ανθρώπων και η έξαρση των κρουσμάτων φυματίωσης, ηπατίτιδας και AIDS λόγω της παρουσίας υπερβολικού αριθμού αλλοδαπών στις κατεχόμενες γειτονιές του πάλαι ποτέ «κλεινού άστεως».
........................................................ 
 Τη χαριστική βολή στο άλλοτε ακμάζον εμπόριο της πόλης δίνουν τα δεκάδες παράνομα καταστήματα που ανοιγοκλείνουν με εκπληκτικούς ρυθμούς υπήκοοι χωρών της Ασίας και της Αφρικής, συμβάλλοντας στη δημιουργία του απόλυτου χάους. Αν συνυπολογίσουμε την εγκληματικότητα που έχει αυξηθεί τουλάχιστον 16,25% μεταξύ του 2007 και του 2008 αντιλαμβάνεται κανείς ότι η Αθήνα τείνει να μετατραπεί σε «εμπόλεμη ζώνη».

Δυστυχώς, θύματα αυτής της ιλαροτραγικής κατάστασης, εδώ και πολλά χρόνια, είναι και τα περισσότερα Θέατρα του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας. Το τελευταίο όμως διάστημα, στις ώρες εισόδου και εξόδου των θεατών, κυριαρχεί ο τρόμος και η φρίκη..
Αδίστακτοι έμποροι ναρκωτικών πουλάνε προκλητικά την πραμάτια τους και εκατοντάδες δυστυχισμένων αλλοδαπών χρηστών, επαιτούν απειλητικά  ή "τρυπιούνται"  μπροστά στα μάτια των έντρομων θεατών..
Η εικόνα είναι φρικιαστική..
Με αποτέλεσμα οι θεατές να αποφεύγουν τα θέατρα του κέντρου και τα περισσότερα πλέον να υπολειτουργούν ή να είναι έτοιμα να κλείσουν.
Έχουμε διαμαρτυρηθεί, αμέτρητες φορές, σε όλους τους αρμόδιους και τους ζητάμε να πάρουν άμεσα μέτρα γιατί διαφορετικά τα Θέατρα θα κλείσουν..Ή θα γίνουν σούπερμάρκετ.. Τους θυμίζουμε και το σχέδιο του Αντώνη Τρίτση, για την ιδανική ανάπλαση του Ιστορικού Κέντρου, ώστε να γίνει και πάλι ένας Πολιτιστικός  Παράδεισος, όπως  έγινε, εδώ και χρόνια  και   στις  μεγάλες  Ευρωπαικές πρωτεύουσες..Αποτέλεσμα μηδέν..!!

Πρέπει να ληφθούν μέτρα αποτελεσματικά,ΤΩΡΑ ...
Α Υ Ρ Ι Ο,   θα είναι πολύ αργά...


έγραψε ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΛΗΝΑΙΟΣ

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2010

Για την Κύπρο....

Από τη μελέτη 
" ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ  Επιστήμη, Μηχανική και Τεχνολογία"


...........[Η μεταλλευτική βιομηχανία στην Κύπρο άρχισε περί το 3,500 π.Χ. με τη Σκουριώτισσα να είναι το αρχαιότερο μεταλλείο χαλκού στον κόσμο, Η λήψη του χαλκού από τις θειούχες ενώσεις του και τα οξείδια του ήταν σχετικά εύκολη με πυρομεταλλουργία.
Από τις σκωρίες που έχουν μείνει υπολογίστηκε ότι η παραγωγή πρέπει να ανήρχετο στους 140 τόνους το χρόνο, ρυθμός που επέτρεπε την αναγέννηση των δασών, που ήταν η καύσιμη ύλη για αυτή την ενεργοβόρο μέθοδο. Υπολογισμοί έχουν δείξει ότι ο χαλκός που παράχθηκε στην Κύπρο από την αρχαιότητα ήταν σε ποσότητες που αντιστοιχούν σε 17 φορές πλήρη αναδάσωση της νήσου, ώστε να δοθεί η απαιτούμενη θερμογόνος ικανότητα. Δεν είναι τυχαία λοιπόν η Ομηρική αναφορά «δασόεσσα Κύπρος». 
Επίσης, δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι αυτή η γη με τη φοβερή γονιμότητα και αναγεννητική ικανότητα είχε προστάτιδα την Αφροδίτη, η οποία όμως ήταν παντρεμένη με τον Ήφαιστο, προστάτη της μεταλλουργίας και όλων των τεχνιτών...].............

του  Πιεραντώνιου Παπάζογλου 
Μ.Eng. , Υποψ. Δρ. ΕΜΠ
Λευκωσία  2008

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2010

dr. Μάνος Δανέζης


Ο Λεύκιππος και ο Δημόκριτος τα είπαν με το όνομα τους: οτιδήποτε υποπίπτει στις αισθήσεις μας -στην όραση, στη γεύση, στην ακοή κλπ- είναι ψευδές. Το μόνο που είναι αληθινό είναι αυτό που δεν αντιλαμβάνονται οι αισθήσεις μας. Αυτό το πήρε ο Πλάτωνας και έκανε τον μύθο του Σπη­λαίου. Ο Λεύκιππος και ο Δημόκριτος έδωσαν επιστημονικά την έννοια στο ον και στο μη ον. Το ον είναι το άτομο και το μη ον είναι ο χώρος. Και τα άτομα και ο χώρος, μας λέει ο Δημόκριτος, είναι μη αισθητά. Δηλαδή, τα συστατικά του υλι­κού κόσμου -αυτού που λέμε res- είναι μη αισθητά. 
Ο πρώτος επιστήμονας -επίσημος- που αποδέχομαι είναι ο Αριστοτέλης. Διότι ο Αριστοτέλης είναι έντιμος επιστήμονας και μας αναφέρει τις πηγές του. Ενώ ο Πλάτωνας ποτέ δεν μας λέει τις πηγές του. Σε πολλές διαλέξεις μου λέω ότι πρέπει να μελε­τάμε την Ελληνική Γραμματεία όχι μόνο ως μνημόσυνο των προγόνων μας, όχι ως προγονοπληξία, αλλά για να προσπαθή­σουμε να τους ξεπεράσουμε. Διότι, αν δεν τους ξεπεράσουμε και δεν αναγνωρίσουμε το δικαίωμα στον Έλληνα να ξεπεράσει τον Πλάτωνα ή τον Αριστοτέλη, τότε δεν είμαστε απόγονοι τους. Άρα, η απόδειξη της ελληνικότητας μας είναι η δυνατότητα να παράγουμε καινούργια γνώση και καινούργια σκέψη. Εμείς διαβάζουμε την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία από το πρωτότυπο για να πάρουμε καλές ιδέες, να προωθήσουμε την επιστήμη μας σήμερα. Ο στόχος μας είναι να βρούμε καλές και χρήσιμες ιδέες, για να μας λύσουν προβλήματα σημερινά στην επιστήμη!
τα πιο πάνω λέει ο δρ. Μάνος Δανέζης  σε  συνέντευξή του στην Άννα Δοντά για το  περιοδικό ΗELLENIC NEXUS         μηνός Φεβρουαρίου 2010
 Ο δρ. Μάνος Δανέζης είναι καθηγητής Αστρο­φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, μέλος της Διεθνούς Αστρονομικής Ένωσης, της Ελληνικής Αστρονομικής Εταιρείας, της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Ελληνικής Μαθηματικής Εται­ρείας.        Πολυγραφότατος ο ίδιος, έχει δη­μοσιεύσει πάνω από 60 πρωτότυπες ερευνητικές εργασίες σε διεθνή αστρονο­μικά περιοδικά, εκατοντάδες άρθρα στον ελληνικό ημερήσιο Τύπο. καθώς και βιβλία σχετικά με την Αστροφυσική, την Ιστορία και Φιλοσοφία των Επιστημών. Με τον τίτλο Το Σύμπαν που αγάπησα έκανε επίσης μια πολύ επιτυχημένη σειρά εκπομπών στην ΕΤ3.         

Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2010

ΔΕΝ είναι ένα απλό ηλιοβασίλεμα......

Η φωτογραφία του αιώνα.


Ότι και να πεις για αυτή τη φωτογραφία θα είναι πάντα λιγότερο της αξίας της. Φαινομενικά είναι μια απλή όμορφη φωτογραφία ηλιοβασιλέματος. Ίσως κάποιος σκεφτεί τη Σαντορίνη και πει οτι έχει δει καλύτερα ηλιοβασιλέματα... Και όμως εγώ θα εξακουθώ να πιστεύω οτι είναι η καλύτερη φωτογραφία του αιώνα. Αναμφίβολα έχει μια ομορφιά και το χρωματικό φάσμα έχει και αυτό μια ιδιαιτερότητα που την καθιστά μοναδική. Αυτό που την κάνει τη φωτογραφία του αιώνα είναι το τι χρειάσθηκε για να βγει αυτή η εικόνα. Για να τραβηχτεί αυτή η φωτογραφία χρειάσθηκε όλη σχεδόν η τεχνολογική προοδος της ανθρωπότητας. Μια εικόνα που σχεδόν συνεργάστηκαν όλες οι επιστήμες. Ατελείωτες ώρες έρευνας και επιστημονικών μελετών αποτελούν το υπόβαθρο της.
Η εικόνα είναι το ηλιοβασίλεμα στον πλανήτη Αρη. Ο ήλιος στον κόκκινο πλανήτη φαίνεται 2/3 πιο μικρός απ' ότι στη γή, γιατί βρίσκεται πιο μακριά. Την τράβηξε το ρομπότ Spirit που έχει σταλεί να εξερευνήσει τον Άρη, από το χείλος του κρατήρα Gusev. 

εμείς το δανειστήκαμε από το πολύ καλό blog : paratolmo

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2010

Ο πλούτος και η εξουσία κατά τους αρχαίους

4.5.23 Βίωνος 
" Βίων έφη δειν τον αγαθόν άρχοντα παυόμενον της αρχής 
μή πλουσιώτερον αλλ' ενδοξότερον γεγονέναι"
Βίων ο Πριηνεύς

από το έργον  "Ανθολόγιον" του Στοβαίου

Βίας

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

O Βίας ο Πριηνεύς ήταν Έλληνας φιλόσοφος , ένας από τους επτά σοφούς της αρχαίας Ελλάδας[1] από την Πριήνη της Ιωνίας (6ος π.Χ. αι.), γιός του Τευτάμου[2].
Έγινε γνωστός για την δικαιοσύνη του και την ρητορική του δεινότητα. Σήμερα σώζονται ηθικά αποφθέγματα του, ως και απόσπασμα λυρικού ποιήματός του. Ο Σάτυρος τον κατανέμει ανάμεσα στους 7 σοφούς.
Σύμφωνα με τον Σάτυρο, κάποτε Αθηναίοι ψαράδες ψάρεψαν έναν χάλκινο τρίποδα που είχε την επιγραφή «τω σοφώ», έστειλαν τον τρίποδα στον Βία θεωρώντας ότι του ανήκει σαν ο σοφότερος άντρας [3].
Λέγεται ότι κάποτε απελευθέρωσε κάποιες γυναίκες που είχαν γίνει δούλες, καταβάλλοντας τα λύτρα και αφού τις δίδαξε και τις προίκισε τις έστειλε πίσω στους δικούς τους, στη Μεσσηνία[4].
Έγραψε το ποίημα «Περί Ιωνίας, τίνα μάλιστ' αν τρόπον ευδαιμονοίη» με 2000 στίχους, και πολλά γνωμικά.

Στοβαίος

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Ο Ιωάννης Στοβαίος ήταν συγγραφέας ο οποίος έζησε τον 5ο αιώνα μ.Χ. Καταγόταν από τους Στόβους της Μακεδονίας (στην Παιονία). Το γνωστότερό του έργο είναι το "Ανθολόγιο", το οποίο αποτελείται από περισσότερα απο 500 αποσπάσματα έργων ποιητών, φιλοσόφων και ρητόρων. Η αξία του είναι αδιαμφισβήτητη καθώς χάρη σε αυτόν σώθηκαν αποσπάσματα χαμένων έργων. Ο συγγραφέας θέλοντας να αφήσει στο γιο του Σεπτίμιο μια παρακαταθήκη σοφίας, ώστε να βελτιώσει τα ελαττώματα του χαρακτήρα του, συγκέντρωσε στο έργο του αυτό το απόσταγμα της σοφίας 204 φιλοσόφων και ιστορικών[1]Το έργο εκτεινόταν σε τέσσερα βιβλία, αλλά δε σώζεται ολόκληρο και μάλιστα σε αυτό έχουν γίνει μεταγενεστέρως επεμβάσεις. Η πρώτη έκδοση έγινε το 1536 στη Βενετία.

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2010

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!! ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ !!!!


Το cafe art
ανακαίνισε το προφίλ του, με τη βοήθεια της Kate την οποία και ευχαριστούμε.
Την Kate όσοι φίλοι bloggers θέλουν να τους βοηθήσει θα τη βρουν στο
kate.albi@gmail.com

Έτσι ο Bilsot και ο Καφετζής μπαίνουν με νέα δύναμη πιο αποφασιστικά και πιο όμορφα στη νέα δεκαετία του 2010!!!!
ΕΥΓΕ ΜΑΣ
και
ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ
που μας τιμάτε με τις επισκέψεις , τα σχόλια και τις συνεργασίες.

Τα ΕΜΒΟΛΙΑ για τη γρίπη και η ΓΑΡΓΑΡΑ .....


Ήθελα εδώ και μέρες να γράψω κάτι για τη "γαργάρα¨ ,που κάνανε όλοι οι "επαϊοντες" , γιατροί και μη, καθώς και τα "πολυπράγμονα" ΜΜΕ σχετικά με την "ΠΑΝΔΗΜΙΑ".....!!!!
Λέω βρε, μπας και πέσω σε κανένα ¨λάκκο με φάβα" και νοσήσουνε "ξαφνικά" οι Συνέλληνες......
Τελικά πάρτε έτοιμο ότι ήθελα να συνυπογράψω .....bilsot
από το blog  Αλφειός Ποταμός Η ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΠΑΡΑ ΣΠΑΝΙΑ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ΄ ΚΙ ΑΥΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ. Αριστοτέλης

Και τώρα..."παγκόσμιοι" βάλτε τα εμβόλια στα οπίσθιά σας!

  Από την πρώτη στιγμή ο Αλφειός ένωσε τα...νερά του με όλα τα μπλογκ κατά του εμβολίου.Σε μια αγωνιώδη προσπάθεια διαφύλαξης της ΥΓΕΙΑΣ των Ελλήνων.Το αποτέλεσμα δείχνει ότι πράγματι οι Έλληνες αντιλαμβάνονται ότι οι καθαρές και ανιδιοτελείς φωνές μας είναι προς το συμφέρον του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.Έτσι,είναι πραγματικά άξια προσοχής η αστραπιαία  διάδοση,σε όλη την Ελλάδα, της επικινδυνότητας του ύπουλου εμβολίου!Η συνεχής αντίδραση και ενημέρωση έδωσε δύναμη στους Έλληνες να αντισταθούν κωφεύοντας στις σειρήνες που κυριολεκτικά ούρλιαζαν απειλώντας μάλιστα με κυρώσεις όσους δεν εμβολιάζονταν! 

Μήπως θα έπρεπε τώρα να κινηθούν αγωγές για ψυχική και πνευματική διαταραχή ενός ολόκληρου λαού,εναντίον όλων των συνεργών του εγκλήματος; 

Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΚΑΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ "ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ"

Το blog μας ήταν απο την αρχή αντίθετο σε αυτά που μετέδιδαν τα ΜΜΕ για την γρίπη των χοίρων. Κάποιοι φίλοι του blog προσπάθησαν να υπερασπιστούν τον Π.Ο.Υ. Οπως όμως όλοι γνωρίζετε η Ελλάδα ήδη έχει ακυρώσει 12.000.000 εμβόλια, μόνο 360.000 περίπου άνθρωποι εμβολιάστηκαν. Στο Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, αλληλοκατηγορούνται για το ποιός φταίει για αυτήν την απίστευτη "γκάφα". Για εμάς φυσικά δεν είναι "γκάφα", είναι μια προσπάθεια για να εμβολιάσουν τον παγκόσμιο πληθυσμό με τοξικούς παράγοντες για λόγους που γνωρίζουν μόνο αυτοί.

Κάνουμε την ανάρτηση αυτή καθαρά για λόγους αξιοπιστίας. Αποδείχτηκε οτι οι bloggers που ήταν ενάντια στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας είχαν απόλυτο δίκιο και οι μεγαλοδημοσιογράφοι και τα μεγάλα κανάλια που ήταν με το μέρος των φαρμακοβιομηχανιών αποδείχτηκε οτι είναι τελείως αναξιόπιστοι και έχουν προδόσει την εμπιστοσύνη του λαού.

Δείτε λοιπόν την αρχική πηγή με όλα τα σχετικά κείμενα και αρχεία

http://assembly.coe.int/ASP/NewsManager/EMB_NewsManagerView.asp?ID=5209&L=2

Επίσης, δείτε και φωτογραφίες με καταγγέλοντες και καταγγελόμενους

http://av.coe.int/Standard/?collectionName=Photos:2146

Τέλος, μπορείτε να δείτε τη συνεδρίαση και σε Webcasts

http://tv.coe.int/internet/press.html

Πηγή...

Σκέψεις.......

Περί βελτίωσης και σκοπού


Η βελτίωση ή η εξέλιξη αν προτιμάτε, δεν έρχεται μέσα από την προσπάθεια. Η προσπάθεια σε οδηγεί μόνο σε σύγκρουση. Το να γνωρίζεις ποιος είσαι σου δίνει κατανόηση που είναι η ίδια η βελτίωση ή η εξέλιξη.
Είμαι αυτός που είμαι. Και αυτό είναι από μόνο του η μοίρα μου. Μια μοίρα όμως που δεν μπορώ να ακολουθώ τυφλά σαν ζώο. Είμαι ζώο (το ξέρω) αλλά μπορώ τουλάχιστον να την παρατηρώ. Και άλλοτε απορώ, άλλοτε την θαυμάζω. Δεν την κρίνω, ούτε συμφωνώ μαζί της. Απλά την παρατηρώ και τότε γνωρίζω σιγά - σιγά τι είμαι. Αυτή θα μπορούσα να την ονομάσω: επιστήμη της συνείδησης. Εκεί βρίσκεται και το μυστικό της βελτίωσης...
Βελτίωση όχι έχοντας σκοπό να γίνω καλύτερος ή κάποιος άλλος από αυτό που είμαι. Εξάλλου που ξέρω τι είναι καλύτερο όταν δεν ξέρω τι είμαι; Ζω και δρω χωρίς σκοπό γιατί αν ο σκοπός τελειώσει και τότε μας περιμένει ο ακίνητος παράδεισος που είχαμε φανταστεί είτε για να μας απογοητεύσει, είτε για να μας κάνει να πεθάνουμε από ανία. 

Συνήθως βέβαια απλά ξεχνάμε και η σκέψη θέτει τον καινούργιο στόχο - καρότο. Η κίνηση προς ένα σκοπό μου πρόσφερε ατέλειωτα χρόνια ψευδαίσθησης ότι ζω. Ακόμα πέφτω στην παγίδα που και που, αλλά τώρα ξέρω ποιος με ξεγελάει. Είναι η σκέψη που έχει δικιά της ζωή και θέλει να ζω στην δικιά της προβολή.

Για επίλογο κράτησα κάτι που θεωρώ ότι ταιριάζει με την ανάρτηση. Γράφει ο Καρλ Γιούνγκ στο κεφάλαιο που αναφέρεται στο ταξίδι του στην Αφρική (Ουγκάντα). "Όχι ο άνθρωπος, αλλά ο Θεός ήταν ο διοικητής εδώ - με άλλα λόγια, όχι βούληση και σκοπός, αλλά ανεξιχνίαστο σχέδιο."

 από το πολύ υψηλού επιπέδου blog του αγαπητού φίλου 
"Ιπτάμενος Ολλανδός"  (ollandosiptamenos@yahoo.com)